Categorizat | Social

Primăriile din judeţ fac angajări

Postat pe 25 octombrie 2012 la 07:35

Luna viitoare, patru primării din judeţul Buzău vor organiza concursuri pentru ocuparea a cinci posturi disponibile, fiind vorba despre administraţiile locale din comunele Zărneşti, Gălbinaşi, Topliceni şi Pătârlagele. Primăria comunei Zărneşti organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a două funcţii publice de execuţie vacante în cadrul Serviciului Public Comunitar Local Evidenţa Persoanelor, şi anume inspector, clasa I, gradul profesional superior şi referent, clasa III, gradul profesional superior. Condiţiile specifice necesare a fi întrunite în vederea participării la concurs şi ocupării funcţiei publice sunt acelea de studii superioare pentru inspector, respectiv studii medii pentru referent, nouă ani vechime în specialitatea studiilor necesare şi cunoştinţe operare calculator. Termenul limită de depunere a dosarelor este 16 noiembrie, proba scrisă organizându-se în data de 20 noiembrie, iar interviul pe 21 noiembrie.

Primăria comunei Gălbinaşi organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacantă de secretar al comunei. Condiţiile necesare pentru ocuparea funcţiei sunt studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative, cunoştinţe de operare PC-nivel mediu şi vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum doi ani. Concursul se va organiza la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, atât proba suplimentară, cât şi cea scrisă fiind organizate în data de 21 noiembrie.

Primăria Topliceni va recruta personal pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacantă de consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal în cadrul Compartimentului Juridic. Candidaţii trebuie să deţină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea juridică şi vechime de minimum cinci ani în specialitatea studiilor necesare funcţiei publice. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 8 noiembrie 2012, proba scrisă urmând a fi organizată în data de 19 noiembrie, iar interviul pe 21 noiembrie.

Primăria comunei Pătârlagele va organiza concurs pentru funcţia publică de execuţie temporar vacantă de inspector, clasa I, gradul profesional asistent din cadrul Compartimentului Agricultură. Condiţiile specifice necesare a fi întrunite în vederea participării la concurs şi ocupării funcţiei publice sunt studii superioare de lungă durată şi vechime de minimum un an în specialitatea studiilor. Proba scrisă se va da în data de 29 octombrie, data interviului urmând a se comunica ulterior.

 

 

1 Comments For This Post

  1. Gigi Says:

    Sunt sigur ocupate…deja.

Leave a Reply


Meteo


Buzau, Romania
19 °C
Mostly Cloudy

Vizualizari



Arhiva





grinMeda.ro - Design Web, Hosting Web, Logo Design